Als administratiekantoor wil je de beste service bieden aan je klanten, zonder dat dit ten koste gaat van jouw tijd en capaciteit. Dat begrijpen wij maar al te goed.
Daarom nodigen we je uit voor onze Asperion Accountancy Update (AAU), waar we je laten zien hoe je je werkprocessen kunt optimaliseren, efficiënter kunt communiceren en je klantrelaties kunt versterken. En het beste? Dit alles zonder extra personeel in te hoeven schakelen!
Wat kun je verwachten?
- Capaciteit vergroten zonder extra handen:Ontdek de nieuwste tools en functionaliteiten waarmee je met hetzelfde team meer kunt bereiken.
- Centrale communicatie voor klantrelaties:
Leer hoe ons Accountancy Dashboard je centrale hub wordt voor alle communicatie.
Dankzij de vernieuwde vraagposten- en chatfunctie communiceer je eenvoudig met klanten, zonder hen voortdurend te moeten benaderen. Deze tools helpen je om klantadministraties proactief te beheren, overzicht te houden en vertrouwen op te bouwen. - Efficiënte BTW-processen:
We laten zien hoe de nieuwste Copilot-functies je helpen om BTW-aangiften snel en eenvoudig te accorderen en te betalen. Dit bespaart tijd en zorgt voor een soepel verloop van de aangifteperiodes, zelfs tijdens de drukste momenten. - Vernieuwde gebruikersinterfaces:
Onze geüpdatete interfaces voor activabeheer en debiteurenbeheer maken je werk eenvoudiger. Met een meer intuïtieve opzet beheer je efficiënt je activa en behoud je eenvoudig overzicht over je debiteuren. - Vooruitblik op de toekomst:
Als kers op de taart krijg je een exclusieve preview van onze toekomstige ontwikkelingen binnen Copilot.Van het optimaliseren van processen tot het creëren van jaarverslagen.
Je krijgt een inkijkje in wat eraan komt en hoe deze tools jouw kantoor verder kunnen ondersteunen.
Aanmelden:
Verzeker je plek en meld je direct aan via de aanmeldknop. We kijken ernaar uit om je op 21 november te verwelkomen en samen te ontdekken hoe je jouw kantoor nog succesvoller kunt maken.
Met vriendelijke groet,
Sabine Post Adviseur Online Boekhouden accountancydesk@asperion.nl 088-5 11 11 11 |
Programma: donderdag 21 november 2024
- 15:30 uur – Ontvangst en welkom
- 15:35 uur – Presentatie van de nieuwste Asperion-functies
- 16:30 uur – Interactieve sessie: Stel je vragen en geef feedback
Dit event is voor jou als je:
-
Werkprocessen wilt optimaliseren en efficiënter wilt werken.
- Klantcommunicatie wilt verbeteren en klanttevredenheid wilt verhogen.
- Meer wilt bereiken met hetzelfde team, zonder extra personeel
Bonus: Geniet van een netwerkborrel met bitterballen na afloop van het event.
Locatie:
Het Arsenaal
Kooltjesbuurt 1, 1411 RZ Naarden – Vesting
Er is hier voldoende gratis parkeergelegenheid.
ROUTEBESCHRIJVING
Bepaal je route via Google Maps.