Nieuwsbrief

Accountancy Editie

Nummer: 01-2017



De afgelopen tijd hebben we weer hard gewerkt aan nieuwe functionaliteit voor accountants en administratiekantoren. Functies die uw efficiëncy verhogen en die een nieuwe dimensie toevoegt aan het samenwerken met klanten.  
Verder in deze nieuwsbrief:
- Nieuw: De PortalDesk module
- Nieuw: BTW Suppletie
- Nieuw: Bonnen verwerking


De PortalDesk module

De PortalDesk is het virtuele bureaublad in de Cloud waar uw klant alle boekstukken online kan deponeren. Omgekeerd kunt u ook rapportages en aangiften richting uw klant sturen.

Hiermee behoort de oude schoenendoos met papieren boekstukken definitief tot het verleden. Het maakt uzelf nog efficiënter en uw dienstverlening wordt zichtbaar vernieuwd. Uw huidige Asperion modules en dashboard functies koppelen, waar nodig, naadloos met de PortalDesk. Als dashboardgebruiker heeft u verder geen aanvullende functionaliteit nodig.

Meer informatie over de PortalDesk: Lees meer...
Of bekijk de PortalDesk video's

Uitgelichte functies PortalDesk

  • Digitale aanlevering van alle boekstukken door uw klant Lees meer....
  • Delen van electronisch dossier met uw klant
  • Klaarzetten van uw rapportages met voorblad met uw logo
  • Laten accorderen van aangiften (OB, Suppletie en ICP) met logfunctie
  • Automatische aangifte verzending Digipoort na accoord bevinding
  • Emails naar klant ter accordering en verzendbevestiging aangiften
  • Emails voorzien van eigen logo en specifieke aangifte informatie

...en nog veel meer. Lees hier alle PortalDesk functies in PotalDesk pagina's van de Online Help.

BTW Suppletie aangifte

Aangiftes corrigeren middels een suppletie aangifte is nu ook mogelijk geworden.

Aangiftes, Suppletie aangiften en ICP opgaven kunnen nu ook via de PortalDesk ter accordering bij uw klant worden aangeboden en na accoordbevinding automatisch worden verzonden. Van het accorderingsproces wordt een log bijgehouden.

Zo gebruikt u de Suppletie functie...
Belastingdienst

Bonnen verwerking

Asperion biedt, net als met inkoop- en verkoopfacturen, de mogelijkheid om bonnen snel en eenvoudig en volledig digitaal te verwerken.

Bonnen kunnen worden aangeleverd door scannen, uploaden, drag&drop en emailen al naar gelang de functies in de modules PortalDesk, AdmInbox, Financieel of de mobiele App.

Bonnen kunnen vervolgens worden verwerkt in het subboek of direct worden gekoppeld aan kosten in het bankafschrift, kasboek of memoriaal.

Met trefwoorden kunnen bonnen snel worden verwerkt op de juiste kosten of achteraf worden gekoppeld aan het bankafschrift.

Zo kunnen bonnen verwerkt worden...


Bonnenverwerking