Werken wij Asperion
Ben jij mijn nieuwe collega op de Accountancy Desk van Asperion?

“Afwisselend? Ja. Uitdagend? Zeker.
Geen dag is hetzelfde en daarnaast heb ik een aantal gezellige collega’s, je begrijpt dat ik het hier naar m’n zin heb.”

Jurgen, Customer Support Professional, ging een kleine 2 jaar geleden werken bij de Accountancy Desk van Asperion.

“Na 10 jaar als assistent-accountant te hebben gewerkt zocht ik iets anders. In die tijd maakte ik ondernemers vaak wegwijs in nieuwe online boekhoudpakketten en hielp ik ze op weg bij vragen en problemen.”

“Dat doe ik nu ook bij Asperion, maar wel veel gerichter. Mijn ervaring en kennis uit de accountancy kan ik dagelijks toepassen. Of dat saai is? Nee, integendeel. Geen vraag of probleem is hetzelfde, elke dag is anders en elk telefoontje dat hier binnenkomt zie ik als een uitdaging. Je wilt het voor de klant goed en accuraat oplossen. En komen wij er niet uit, dan kunnen we het Tech-support team van Asperion inschakelen. Kortom, een oplossing komt er altijd en dat geeft een goed gevoel.”

“Wat ook op prijs wordt gesteld door de klant, is dat je meedenkt. Hem of haar op weg helpt, wijst op de mogelijkheden van het programma, feedback geeft, verbeteringen aandraagt, tips geeft. Bovendien is het leuk wanneer onze oplossingen leiden tot verbeteringen in de functionaliteit van het pakket en dat gebeurt regelmatig. Ja, ik zei het al, geen dag is hetzelfde.”

“Op onze afdeling werken we in een gezellig en hecht team en zoeken we nieuwe collega’s, die ons team komen versterken.
Vanwege Corona werken we nu thuis, maar we hopen zo snel mogelijk weer met regelmaat bij elkaar op kantoor te zitten. Niet alleen om van elkaar te leren, maar vooral ook omdat het gezellig is.
Het is hard werken, maar er is ook altijd tijd voor een grapje. Als jij die collega denkt te zijn, laat het dan even weten. Ik zou graag kennis met je willen maken.”

Lees meer over deze vacature:
https://www.asperion.nl/over-asperion/vacatures/customer-support-professional/