
Oplossingen voor de echte ondernemers
Asperion geeft u de vrijheid om overal en altijd uw boekhouding in te zien en bij te werken.
U hoeft niets te installeren of te downloaden, u werkt gewoon ‘in de Cloud’.
Oplossingen voor MKB ondernemers en ZZP’ers.
Alle pakketten zijn modulair en uitbreidbaar.
Eén maand proberen, dan pas beslissen!
Nieuwe boekhoudsoftware gaan gebruiken is een belangrijke beslissing.
Daarom kan er vrijblijvend en kosteloos een maand lang een proefperiode worden aangevraagd.
Dan kunt u vertrouwd raken met de wijze waarop u daarmee uw administratie goed en overzichtelijk kunt voeren. U krijgt dan de beschikking over een ingerichte administratie waarin u zelf kunt doen wat u wilt. Als u uw accountant of externe adviseur ook meteen toegang tot uw administratie geeft dan kan deze u helpen de juiste beslissing te nemen.
Probeer het inBalance pakket of de AdmInbox-ZZP gratis 30 dagen uit!
Zelfstandig abonnement of samenwerken met een accountant/adviseur
De meeste ondernemers doen zelf helemaal niets aan de boekhouding. Zij laten alles aan de accountant over.
Dan is er een toenemend aantal ondernemers dat zelf een beperkt aantal handelingen wil verrichten zoals de facturatie of de aanmaningen, misschien eenvoudige boekingen doen of bijvoorbeeld de openstaande posten in de gaten houden. Tenslotte zijn er ondernemers die gewoon zèlf aan het administratieve roer willen en kunnen staan, al dan niet met een eigen administratieve kracht, en die de accountant eerder als adviseur dan als boekhouder willen gebruiken. Voor al deze ondernemers heeft Asperion een passende oplossing.
Mocht u nog geen adviseur hebben, dan kan Asperion u daarbij helpen. Vind een adviseur bij u in de buurt die met onze online boekhoudsoftware werkt.

Hulp bij het inrichten?
Bel de HelpDesk op: 088-5 11 11 11.
“Mocht u een vraag hebben of komt u er niet meer uit? Wij staan voor u klaar!“
Starter of stapt u over?
Bent u starter?
U kunt zich rechtstreeks bij Asperion abonneren. De helpdesk medewerkers die u begeleiden in de proefperiode, zijn dezelfde medewerkers die u ook daarna blijven ondersteunen. Dit werkt prettig, snel en efficiënt!
U heeft al een administratie en wilt overstappen naar Asperion?
Als u al eerder een administratie heeft gevoerd in een ander boekhoudprogramma, dan is het mogelijk dat deze wordt geconverteerd naar de nieuwe Asperion administratie. Omdat er vele verschillende softwarestandaarden zijn, zal een conversieproces altijd extra controles vereisen om een goede werking te kunnen garanderen. Specifieke instructies hiervoor worden door de helpdesk uitgelegd en begeleid.

Mobile App
Als standaard extra kun je gebruik maken van de Mobile App.
Inzicht in de administratie, thuis of onderweg.
Enkele van de belangrijkste functies van de Asperion Mobile App zijn het scannen en registratie van inkoopfacturen en bonnen. Direct toegang tot de contactgegevens van uw relaties en een overzichtelijk dashboard met de belangrijkste gegevens.