Strakke planning zorgt voor een naadloze overstap.

Een pandemie, een overstroming of een verhuizing? Asperion is zo georganiseerd dat deze zaken geen impact hebben op de dienstverlening aan onze klanten.

Naast een strakke planning zorgt onze werkwijze ervoor dat we een naadloze overstap van de oude naar de nieuwe locatie kunnen maken en onze dienstverlening ononderbroken doorgaat.

Klanten kunnen dus gerust zijn: zij kunnen onverstoord hun werk doen. Zonder dat ze het merken schuiven wij een gebouw op.

Bij het nieuwe werken sinds de pandemie, is interactie en fysieke communicatie tussen medewerkers als ze op kantoor aanwezig zijn en ook als ze vanuit thuis werken, steeds belangrijker geworden. Hoewel remote werken zich de afgelopen jaren zeker bewezen heeft geloven wij erin dat het goed is om ook nog steeds een centrale plek te hebben voor de organisatie om te verder bouwen en te groeien.

Voor onze online dienstverlening verandert er natuurlijk niets, hier hoeft niet voor verhuisd te worden.

Wij zijn er trots op te kunnen aankondigen dat wij op 5 juli verhuizen naar een nieuwe locatie. Wij zullen ononderbroken dezelfde vriendelijke service blijven bieden op ons nieuwe adres op Gooimeer 3. Het verschil is dat wij dat dus vanaf dat moment op een modernere en frisse werkplek doen.

We blijven direct aan de A1 gevestigd. Alleen ons huisnummer veranderd van nr 4 naar nr 3. Ons telefoonnummer blijft hetzelfde: 088-5 11 11 11.

Share This Story, Choose Your Platform!

Diensten aanbieden zonder zorgen!

Jij wil een stabiele betrouwbare dienstverlener zijn voor jouw klanten.

Dat kan alleen als je kan vertrouwen op jouw boekhoudpakket
én je leverancier als een echte business partner.

Wil je weten hoe jij dat kan bereiken door met Asperion te werken?