Support Documentatie

Online Help
Terwijl u ingelogd bent, kunt u beschikken over Online Help. Hier vindt u gebruiksinstructies voor de meeste functies.

placeholder

Handleidingen

Voor specifieke onderwerpen, werkwijzen of andere functies beschikt de HelpDesk over handleidingen in pdf-vorm. Heeft u een vraag over een van die onderwerpen dan kan de HelpDesk, naast beantwoording van uw vraag, ook met de antwoorde-mail de bewuste handleiding toesturen zodat u die op uw gemak offline kunt bestuderen.

Releasenotes

Er worden regelmatige nieuwe functies toegevoegd of bestaande functies verbeterd. Deze worden dan in een nieuwe release meegenomen. Bij de meeste releases worden aparte releasenotes gemaakt met informatie over de werking en instructies voor het gebruik. U wordt via de “Laatste Nieuws” functie hierop geattendeerd.

placeholder
“Online Help, voor al uw vragen en antwoorden”
placeholder

Elke PC of Mac is geschikt

Gebruik op de PC een recente versie van Windows in combinatie met Internet Explorer (standaard meegeleverd met Windows) of Firefox voor de beste resultaten. Op de Mac kan het beste Firefox gebruikt worden.

 

De internetverbinding

Als het internet “er even uit ligt” kunt u niet doorwerken. Zorg dus voor een goed abonnement van een gerenommeerde provider. Als u helemaal op safe wilt spelen, dan neemt u 2 abonnementen van providers die elk van een ander netwerk gebruik maken.

 

placeholder

Browserondersteuning voor Internet Explorer en Firefox

Er zijn talloze browsers beschikbaar. En elke browser komt ook nog regelmatig met een nieuwe versie die nèt even anders is dan de voorgaande versie. Asperion test al haar software op compatibiliteit met de meest recente versies van de meest gebruikte browsers: Internet Explorer en Firefox. Andere browsers werken vaak ook goed. De HelpDesk beschikt echter niet over alle kennis van alle andere browsers en de correcte werking daarvan wordt niet door Asperion gegarandeerd.