Support Documentatie
Online Help
Terwijl je bent ingelogd, kan je beschikken over de Online Help.
Hier vindt je de gebruiksinstructies voor de meeste functies.
Handleidingen
Voor specifieke onderwerpen, werkwijzen of andere functies beschikt de helpdesk over handleidingen in pdf-vorm.
Heb je een vraag over een van die onderwerpen dan kan de helpdesk, naast beantwoording van jouw vraag, ook met de bewuste handleiding toesturen zodat je die als naslag kunt gebruiken.
Releasenotes
Er worden regelmatige nieuwe functies toegevoegd of bestaande functies verbeterd. Deze worden dan in een nieuwe release meegenomen. Bij de meeste releases worden aparte releasenotes gemaakt met informatie over de werking en instructies voor het gebruik. Je wordt via de “Laatste Nieuws” functie hierop geattendeerd.

Elke PC of Mac is geschikt
Gebruik op de PC een recente versie van Windows in combinatie met Edge (standaard meegeleverd met Windows), Firefox of Chrome voor de beste resultaten. Op de Mac kan het beste Firefox gebruikt worden.
De internetverbinding
Als het internet “er even uit ligt” kunt u niet doorwerken. Zorg dus voor een goed abonnement van een gerenommeerde provider. Als u helemaal op safe wilt spelen, dan neemt u 2 abonnementen van providers die elk van een ander netwerk gebruik maken.

Browserondersteuning
Er zijn talloze browsers beschikbaar. En elke browser komt ook nog regelmatig met een nieuwe versie die nèt even anders is dan de voorgaande versie. Asperion test al haar software op compatibiliteit met de meest recente versies van de meest gebruikte browsers: Microsoft Edge, Chrone, Safari en Firefox. Andere browsers werken vaak ook goed. De helpdesk beschikt echter niet over alle kennis van alle andere browsers en de correcte werking daarvan wordt niet door Asperion gegarandeerd.