Black Friday: het regent kortingen
Black Friday het regent kortingen.Wat doe je met die hoosbui aan bonnen en facturen? Maak met je mobiel snel foto’s van bonnen en facturen en stuur deze rechtstreeks naar de boekhouding met de gratis mobiele app van Asperion.
Bij onze accountancy helpdesk sta jij op nummer 1
We nemen onze klanten meer dan serieus en spreken hun taal. Dat merk je als je belt of mailt met onze accountancy desk. Daar tref je mensen zoals Jurgen, die net zoveel weet van Asperion als van accountancy en boekhouding. Veel klanten noemen Asperion de verborgen kracht achter hun kantoor. Ga eens geheel vrijblijvend met ons in gesprek en ontdek hoe wij voor je klaar staan.
‘Veel accountants kennen ons nummer’ Omdat ze weten dat ze bij ons geen nummer zijn
Asperion biedt een betaalbaar online boekhoudpakket dat zich specifiek richt op kantoren met één tot pakweg twintig medewerkers. Een persoonlijke benadering. Dat herkennen ze óók bij ons. Bij ons ben je geen nummer.
‘Was je weer nummer 6 in de wachtrij bij een helpdesk?’
Asperion biedt een online-boekhoudpakket: stabiel, doordacht en modulair. Software waarmee je als administratie- of accountantskantoor efficiënt samenwerkt en elke klant kunt bedienen. En kom je er even niet uit, dan is daar de befaamde accountancy desk met specialisten zoals Sabine.
Veel voorkomende ergernissen voor accountants- en administratiekantoren
Wat zijn nu eigenlijk de grootste ergernissen voor accountants en administratiekantoren op dit moment? Bij deze een overzicht van de meest voorkomende punten.
Hoe kantoren ook in minder tijd hun klanten goed van dienst kunnen zijn.
Hoe kantoren ook in minder tijd hun klanten goed van dienst kunnen zijn.
Sabine over het werken bij Asperion
Ben jij mijn nieuwe collega op onze Accountancy Desk?
Veel tijd kwijt met achteraf je uren- en kilometer administratie bijwerken?
Registreer uren- en kilometers met de Mobile App van Asperion.
Klanten van administratiekantoren zijn geen nummer, maar mensen die doelen willen bereiken.
Klanten willen oprechte aandacht. Ze willen niet het gevoel hebben dat ze nummer zoveel zijn. Steeds meer ondernemers zoeken naar adviseurs die dit begrijpen en zich opstellen als een business partner van de onderneming
Ondernemers zoeken naar adviseurs die klantgericht in het “nu” werken.
Het belang van klantgericht werken voor administratiekantoren. Kantoren moeten zich bewust worden van de veranderende verwachtingen van hun klanten. In de communicatie en communicatiekanalen met hun klanten zullen kantoren moeten gaan weerspiegelen dat ze deze behoefte begrijpen en eraan kunnen voldoen.
Klanten willen dat boekhouders ze helpen bij digitaal ondernemen.
Als boekhouder kun je jouw klanten helpen bij digitaal ondernemen door ze te adviseren over wat er digitaal goed werkt in hun specifieke situatie met name op het gebied van financiën, inkoop, verkoop, debiteuren- en crediteurenbewaking. Zo kun je erover nadenken om jouw klanten boekhouding in je broekzak aan te bieden.
Van administratiekantoor tot gewaardeerde business partner van je klant.
Transformeer naar een gewaardeerde business partner voor je klant en zet hiervoor de jusite middelen in. De boekhouder en administrateur gaat steeds meer en meer een sleutelfunctie binnen bedrijven vervullen. Het gaat niet meer alleen om het vastleggen van gedane boekingen, maar meer om inzicht verkrijgen, rapporteren, signaleren en adviseren. Steeds meer ondernemers richten zich tot hun adviseur als de bron voor goed proactief bedrijfsadvies op basis van realtime cijfers.