Sabine, Accountancy Support Professional, ging een jaar geleden werken bij de Accountancy Desk van Asperion.

Bijna een jaar geleden ben ik begonnen bij Asperion. Bij mijn vorige werkgever heb ik vaak klanten geholpen met de automatisering van de boekhouding en dat is wat mij heel erg aanspreekt in het werken bij Asperion. Door mijn ervaring en opleiding in de accountancy heb ik snel door waar het probleem zit en kan ik de klant snel helpen.

Het leuke aan het werken bij Asperion vind ik de afwisseling. Geen dag is hetzelfde en je weet nooit hoe een dag gaat verlopen.

Daarnaast vind ik het heel leuk om mensen te helpen en ze door middel van tips nog efficiënter te kunnen laten werken in Asperion.

De meldingen komen centraal binnen en dat maakt dat we echt samenwerken om de klanten te helpen. Door corona hebben we veel thuis gewerkt, wat heel goed is gegaan. We zijn in het afgelopen jaar zelfs verhuisd van kantoorpand zonder dat de klanten daar iets van hebben gemerkt, dankzij het thuiswerken! Zelf vind ik het wel leuker en gezelliger om elkaar ook regelmatig op kantoor te zien.

Zien wij jou binnenkort bij ons op kantoor?

“Op onze afdeling werken we in een gezellig en hecht team en zoeken we nieuwe collega’s, die ons team komen versterken.
We werken hybride en zitten met regelmaat bij elkaar op kantoor. Niet alleen om van elkaar te leren, maar vooral ook omdat het gezellig is.
Het is hard werken, maar er is ook altijd tijd voor een grapje. Als jij die collega denkt te zijn, laat het dan even weten. Ik zou graag kennis met je willen maken.”

Lees meer over deze vacature: Accountancy Support Professional

Share This Story, Choose Your Platform!

Diensten aanbieden zonder zorgen!

Jij wil een stabiele betrouwbare dienstverlener zijn voor jouw klanten.

Dat kan alleen als je kan vertrouwen op jouw boekhoudpakket
én je leverancier als een echte business partner.

Wil je weten hoe jij dat kan bereiken door met Asperion te werken?