Bedrijfsfinancien makkelijk en plezierig beheren

Wie heeft bepaald dat het beheren van de administratie moeilijk, saai en lastig moet zijn?

Veel ondernemers zeggen dat zij de bureaucratie en administratieve rompslomp demotiverend vinden.

Dit aantal stijgt nog verder wanneer je daarbij arbeids- en belastingwetten tot voorschriften inzake gegevensbescherming optelt.

Bureaucratie is iets waar bedrijfseigenaren en ondernemers met tegenzin doorheen worstelen. Door een combinatie van slimme technologie en jouw jarenlange kennis en ervaring kan jij 3 keer zo snel door de bureaucratie heen worstelen voor jouw klanten. In goede boekhoudtechnologie is alles wat wettelijk verplicht is reeds in de software ingebouwd. Dit wordt telkens realtime bijgewerkt wanneer daar iets in verandert. Zo kan je het ondernemersleven van je klanten eenvoudiger en aangenamer maken.

Automatiseer de boekhouding van klanten met een goed accountancypakket.

Creëer bankkoppelingen, koppel en automatiseer de salarisverwerking. Laat klanten bijvoorbeeld gebruikmaken van de scan en herken functie op hun telefoon en breng de boekhouding naar hun broekzak. Zorg dat facturen rechtstreeks ingestuurd worden en ondernemers via de software hun klanten ook goed kunnen bedienen.

Het doen en bijhouden van de administratie kun je een stuk plezieriger en makkelijker maken voor je klanten door ze een doordacht online boekhoudpakket op maat aan te bieden.

Hybride werken is als nieuwe norm de afgelopen jaren versneld ingeburgerd geraakt.

Deze norm brengt met zich mee dat de moderne klant de verwachting heeft dat hun adviseur net zoals zij werkt. Ze nemen aan dat je overal en met gemak, op elk moment een actueel inzicht in hun business hebt. Van kantoren wordt impliciet verwacht dat zij dit nieuwe werken omarmen.

Als strategische business partner is het dus belangrijk dat je beschikt over technologie die past bij jouw klanten om ze te kunnen voorzien in de nieuwe behoefte.

Klanten zitten echt niet meer te wachten op gegevens die achteraf wat vertellen.

Ze willen dit realtime mobiel kunnen gebruiken om bedrijfsbeslissingen te kunnen nemen. Als business partner zal je niet direct in staat zijn om volledig de weerstand omtrent het doen van een goede administratie weg te halen bij ondernemers, sommige ondernemers hebben er soms gewoon geen zin in….. Echter wanneer je jouw klanten helpt om de data van de bedrijfsfinanciën om te zetten in nuttige en bruikbare stuurinformatie dan overstijgt het nut de weerstand.

Digitalisering van je accountancypraktijk kan je bovendien aanzienlijke tijdwinst opleveren; tijd die je vervolgens kunt besteden aan het bieden van meerwaarde aan je klanten.

Neem de volgende stap

Ontdek hoe je met Asperion het beheren van bedrijfsfinanciën plezierig, makkelijk en nuttig maakt voor je klanten.

Breng de boekhouding naar de broekzak van de ondernemer.

Lees over alle features en functies van deze nieuwe app op de website: https://www.asperion.nl/productoverzicht/bonnen-scan-app-voor-ondernemers/

De Asperion Scan app is te nu te downloaden voor zowel Android als Apple gebruikers en is volledig gratis. Het gebruik van de app zit inbegrepen bij het Asperion abonnement voor een ieder die over een eigen login account beschikt.

Nog geen Asperion account?

Vraag direct geheel vrijblijvend een proefaccount aan via: www.asperion.nl/proefadministratie/

Share This Story, Choose Your Platform!

Diensten aanbieden zonder zorgen!

Jij wil een stabiele betrouwbare dienstverlener zijn voor jouw klanten.

Dat kan alleen als je kan vertrouwen op jouw boekhoudpakket
én je leverancier als een echte business partner.

Wil je weten hoe jij dat kan bereiken door met Asperion te werken?